Oficjalna strona STREET RACER POZNAŃ DRIFT TEAM
Aktualności
Zawodnicy
Zawody
Treningi
Galeria
Forum
Linki
Kontakt




nasi sponsorzy:



BUCZ

Michał Głębowski
Data urodzenia: 18.09.1978
Wykształcenie: inżynier kontroli jakości art. przemysłowych (podobno tak to się nazywa...)
Dzieci: córka w drodze :)
Auto: BMW E36 325i coupe

Moje działania w kwestii driftingu zaczęły się pod koniec 2004 roku, kiedy kupiłem E36 318is. Wtedy zacząłem się interesować tym sportem i podejmować nieudolne próby wprowadzenia auta w kontrolowany poślizg. Na początku roku 2005, po oficjalnym treningu w Bednarach, zaczęliśmy ze Zwierzakiem regularnie trenować. Po pewnym czasie dołączyli do nas inni i w roku 2006 wystartowaliśmy w serii zawodów GT Drifting Cup. Starty w sezonie 2006 zakończyłem na 21 pozycji w klasyfikacji generalnej. Na sezon 2007 postawiłem sobie konkretne cele jeśli chodzi o starty w zawodach i dołożę wszelkich starań, aby je osiągnąć.


Zmiany w samochodzie:

- brak tapicerki, wycięte zbędne przewody i mocowania, zdarte maty bitumiczne z podłogi i baku,
- tylnie boczne szyby z pleksi,
- maska, błotniki i tylnia klapa z laminatu poliestrowo- szklanego,
- amortyzatory o regulowanej twardości + sprężyny kręcone na zamówienie
- koła 15" i 16" na tył oraz 17" O-Z Hartge od BMW 850 na przód (wszystko na dystansach 4 cm),
- rozpórki przednich i tylnich kielichów,
- dodatkowy, elektryczny wentylator chłodnicy,
- 2 fotele kubełkowe z pasami szelkowymi,
- wskaźniki ciśnienia oleju, temperatury oleju i doładowania,
- boczki drzwi zrobione z lekkiego, spienionego PCW,
- instalacja doładowania Superchargerem M90 (z Forda Mustanga) z intercoolerem
- nacinane tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe o podwyższonej skuteczności,
- olej silnikowy Motul 300V Competition,
- zespawany dyferencjał,
- zwiększony kąt skrętu przekładni kierowniczej,
- poszerzone błotniki (po 7 cm na stronę).


Zdjęcia

design by Gregorius