|
Michał Krajewski
data urodzenia: 23.02.1983r
wykształcenie: student
auto: Polski Fiat 125p 1500 1983 r.
Opis samochodu:
- Swap silnika na 2.0 DOHC z Fiata 132
- Wyważony układ korbowo-tłokowy
- Wyważone koło zamachowe wraz ze sprzęgłem
- Dwa podwójne gaźniki Weber IDF 40
- Splanowana głowica
- Większe zawory
- Przestawiony rozrząd
- Dorabiany kolektor ssący
- Kolektor wydechowy 4-2-1 robiony na zamówienie
- Przelotowy układ wydechowy o średnicy 50mm
- Elektryczna pompa paliwa z Mitsubishi
- Przerobiona miska olejowa (szeroka)
- Przerobiony smok pompy oleju
- Elektryczny wentylator z FSO 1500
- Obspawana komora silnika
- Skrzynia 5-cio biegowa wraz ze sprzęgłem Fiat 132
- Sprzęgło na linkę
- Pedały sprzęgła i hamulca z Poloneza Caro
- Przerobiony wał napędowy z Fiata 132
- Przeguby wału Polonez Truck
- Przerobiony tylny most, przełożenie 4,55, dzięki zębatkom od Poloneza Trucka
- Zaspawany mechanizm różnicowy
- Wspawana rozpórka tylnych kielichów
- Obniżone i utwardzone zawieszenie
- Sprężyny od Polonez Truck
- Amortyzatory robione na zamówienie
- Drążek stabilizatora od Poloneza Caro 1.4 Rover
- Poszerzony rozstaw kół o 30mm na stronę
- Felgi 13”x 5,5 od BMW E21 – pochromowane
- Hamulce tarczowe na obu osiach
- Płyn hamulcowy DOT-4
- Hydrauliczny hamulec ręczny
- Przerobiony przedni grill oraz maska w celu lepszego chłodzenia komory silnika
- Kierownica o mniejszej średnicy wraz z nabą
- Tuleja dystansowa kierwonicy Ring Auto Tuning
- Dwa fotele kubełkowe Bi-Marco
- Szelkowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa Schroth
- Redukcja masy, masa całkowita poniżej 970kg brak tylnej kanapy, brak wygłuszeń, brak dywanów, wnętrze oczyszczone z konserwacji, wycięte elementy tylnych drzwi, brak tylnych mechanizmów opuszczania szyb, brak tapicerki z tyłu, tylne szyby z pleksy, brak zderzaków i listw bocznych, kierunkowskazów, znaczki 125p też ważyły,
- Usunięty bak paliwa, przeniesiony do bagażnika, pojemność 10L
Zdjęcia
PARTNERZY:
- Auto Profil
- Ring Auto Tuning
|