Oficjalna strona STREET RACER POZNAŃ DRIFT TEAM
Aktualności
Zawodnicy
Zawody
Treningi
Galeria
Forum
Linki
Kontakt




nasi sponsorzy:



RACEBOY

Mateusz Rocławski
ur.19.07.1983

Zainteresowania:
Literatura, Internet, Kino, Customowe Choppery, Motoryzacja

Początek driftingu w roku 2005 w BMW E36 320i Coupe, od roku 2006 starty w BMW E30 325i Touring.
Aktualnie Nissan 200SX S13

Auto: Nissan 200SX S13 1.8 Turbo
Silnik: CA18DET
Turbo: Garrett T25

Modyfikacje:

Zwiększone doładowanie na 1bar
Pompa paliwowa Walbro High Press 255l/h
Układ wydechowy przelotowy 2.5 cala
Tłumik przelotowy wejście 2.5 cala wyjście 4 cale Upgrade Thunderball
Filtr stożkowy B&M w carbonowym air boxie
Manual Boost Controler Properfekt
BOV Properfekt Type I dwutłoczkowy
Customowe zawieszenie - sprężyny Pospring plus amortyzatory Koni z regulacją twardości dodatkowo utwardzone i obniżone
Fotel kubełkowy OMP
Pasy szelkowe 3pkt. Sparco
Kierownica Momo z nabą Momo
Wskaźniki doładowania, ciśnienia oleju i temperatury oleju Auto Gauge Smoke II
Felgi 17' 7,5'szerokości CMS Gun Metal Grey
Sleepy Eyes
Olej Motul Competition 300V 15W50
Brak zbędnego balastu w postaci kanapy, platików, wykładzin itd.

Na dniach pojawią się:

Stalowe rozpórki
Malowanie black top
Zwiększenie kątu skrętu kół

Plany na maj:

FMIC z orurowaniem na gumach Samco
Program na 1.2 bara by Jarkowy
Spiekowe sprzęgło plus wzmocniony docisk
Drugi kubeł Lico plus pasy Sparco
Body kit
Roll bar lub klatka wg.załącznika J FIA
Gumy zawieszenia Powerflex


Zdjęcia

design by Gregorius